dinsdag 24 april 2018

Elines diertjes #2


Hallo!

Het is dinsdag, dus tijd voor een nieuw diertje! 
Vandaag ben ik voor mijn geliefde panda gegaan 😍
Ik wou graag eens experimenteren met een andere vorm. In een opwelling heb ik ooit eens een malletje van DDBD gekocht waarmee ik een kaartje kan maken in de vorm van het woordje "baby". Die heb ik voor deze keer eens uit de verpakking gehaald, haha!


En eerlijk gezegd: ik vind er niks aan πŸ˜‚
Misschien had ik beter het lijntje met de zwarte stift weg gelaten? Niet mijn favoriete kaart, wel een van mijn favoriete diertjes... Maar die moeten er ook zijn! Op naar een volgende en mooiere kaart! (iemand interesse in een malletje? πŸ˜‚ Doe me een berichtje!) 
Ik kan jullie ook alleen maar aanraden om de prachtige creaties van Linda en Gerdine te bekijken op hun blogs!

Fijne dag nog!

Evy

12 opmerkingen:

  1. Hoi Evy,
    Ik moet echt lachen om je reactie dat je je kaartje echt niet mooi vind... Misschien met andere kleuren dessin papier had je het kaartje wel gewaardeerd.
    Je panda is een scheetje en blijft een toppertje!
    Ik zou graag met je babymal aan de slag gaan hoor πŸ˜‰

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie op mijn blog!
      Ik heb je een mailtje gestuurd hoorπŸ˜‰

      Verwijderen
  2. Niets mis met dit kaartje hoor! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zwarte lijntje om de letters juist mooi, ze zouden anders veel te veel gaan zweven denk ik! Leuk ook met dat hartjes papier en de panda.. ja, dat is toch zeker de ster van deze kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Zo zie je maar, smaken verschillen! ;-)
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zwarte lijn er rond is goed.
    Tof gemaakt zo zwart wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk je reactie op je eigen kaartje haha. Dat hebben we volgens mij allemaal weleens dat je hem het liefste in de prullenbak wil gooien. Maar deze leuke panda mag niet in de prullenbak hoor!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Evy,
    Snap het wel hoor!! Het is ook niet mijn mal. Maar misschien met een ander diertjes en een zwarte achtergrond wel het gewenste effect. Maar ja dat is niet direct de meest gebruikte kleur voor babykaartjes.
    Maar de panda blijft echt een schatje.
    Fijne week en tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren gebruikt:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje echt wel leuk, hoor Evy! Lief ook met de panda, leuke match! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just beautiful! I love this cute panda too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen