woensdag 21 juni 2017

Studio92 #1


Hallo,

nu het schoolfeest achter de rug is en de toetsen op hun einde lopen, heb ik heel even de tijd gevonden om weer eens een blogpost te schrijven. Jammer dat het zo heet is buiten, want ik merk dat ik daar zelf absoluut niet tegen kan. Vreselijk die hitte! Of ben ik de enige?


Terug naar mijn kaartjes van vandaag. Een tijdje geleden kocht ik enkele kits aan via Studio 92. Het was er nog niet van gekomen om er kaartjes mee te maken, maar vandaag kan ik jullie toch al enkele resultaten laten zien!


Het eerste kaartje met bruintinten heb ik gemaakt met de kit "Bon voyage". alle materialen komen uit de kit, behalve de sequins en het geëmboste tekstje (Els Brigé). 


De paarse kaart hierboven is net hetzelfde verhaal. Alles komt weer uit de kit, behalve de sequins en het zwarte getekende randje. Alle materialen komen uit de kit "Spring is in the air". (Past perfect bij dit weer ;-))
 

En de laatste kit komt uit dezelfde kit. Alles zit er in, zelfs het gestempelde labeltje! Ik heb enkel voor het randje gezorgd (Lawn Fawn) en de sequins en drops van Nuvo. Ik vind het altijd heerlijk als ik een pakketje heb waar alles bij elkaar past. Bespaart ook heel wat plaats op de knutseltafel ;-)


Ik kijk vandaag echt uit naar mijn vrije namiddag. Weg uit een klas van 32 graden!

Fijne dag!

Evy

5 opmerkingen:

  1. ja, het is druk op school, de laatste loodjes en dan alles in die warmte... je bent zeker niet de enige die iets minder wel prettig zou vinden, het ziet ernaar uit dat dat vrijdag zo is. je serie vind ik erg mooi, vooral die onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ik ben ook echt een kit-liefhebber. Toch fijn als je met die hitte niet al je kasten hoeft te doorlopen om alle bijpassende spulletjes te zoeken, doosje open aan de tuintafel en klaar! Leuk ook om je te laten inspireren door al die mooie spulletjes. Jou is dat wel gelukt zo te zien, prachtige kaartjes, vooral de eerste vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaartjes Evy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evy jij bent opdreef en ik vind je kaartjes super! Het zijn zulke leuke kits; en makkelijk te combineren met eigen spulletjes. Dat geeft een prachtig en uniek resultaat! Ik heb hetzelfde favorietje als Marjan. Dat rose en die p r a c h t i ge bloemen. Een beauty!
    Ik ben ook niet van de hitte al komen wij hier in het Noorden van Nederland nog genadig vanaf. Ik vind zon heelrijk maar boven de 23 graden haak ik af. Ik benijd je niet met die hitte; sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen