zaterdag 18 maart 2017

Twinkel, twinkel....


Hallo allemaal!

Vandaag een berichtje om het weekend goed in te zetten ;-)
Ik vertrek vandaag voor een weekendje naar Den Haag om daar samen met mijn familie de verjaardag van mijn zus te vieren. Ik heb van Miranda, Linda en Margot al een heleboel tips gekregen die ik toch wel eens wil zien of bezoeken. (Mocht er nog iemand een gouden tip hebben, laat maar komen!)


Maar nu terug naar de kaartjes van vandaag! Mijn voorraad babykaarten is onbestaand, dus daar moest ik dringend aan werken. En dat is goed gelukt met deze stempelset van Stampin'up. 
Ik ben begonnen met een blauwe jongensversie, maar een roze meisjesversie kon natuurlijk niet uitblijven....


Ik vond het inkleuren met water en inkt zo leuk om te doen! Heerlijk ontspannend. (al heb ik overal 2 versies van gemaakt, want er was altijd wel iets dat mislukte ;-) Uiteindelijk is alles allemaal toch goed gekomen!


Materiaal:
- Wit waterverf papier: Water Art
- Cardstock: Stampin' up
- Inkt: Stampin' up
- Stempel: Moon Baby van Stampin' Up
- Wink of Stella
- Wit embossing poeder: Stampin' Up
- Nuvo drops

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

Evy

8 opmerkingen:

  1. Prachtige en lieve kaartjes! Geniet van Den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, mooi met de roze en blauwe gloed om het babytje. Heel veel plezier dit weekend, ik ben benieuwd waar je allemaal aan toe bent gekomen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zijn dit, allebei toppertjes! Veel plezier in Den Haag, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze zo mooi! En de set is 1 van mijn favorieten. Ik maakte er al twee kaartjes mee met de paperpiercing techniek (oa gisteren ). Maar zoiets wil ik er ook al een tijdje mee doen.
    Ik pin jouw uitvoering want die is ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs mooie, lieve babykaartjes zijn dit! Weekendje Den Haag, wat leuk! Dat is de stad waar ik geboren en getogen ben. Heel nieuwsgierig wat je allemaal gedaan hebt. Voor nu nog even veel plezier, het weekend is nog niet voorbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je een superleuk weekend hebt en het weer ook nog meewerkt.... Je babykaartjes zijn schattig. Niet te zoet en prachtig met de subtiele achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaartjes! Heel leuk om met dezelfde stempel 2 verschillende soorten te maken!
    Ik hoop dat je een geweldig weekend hebt!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezig zijn ze, de achtergrondjes zijn prachtig! De aquarel techniek past mooi bij de stijl van deze stempels. Veel plezier in den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen