donderdag 8 september 2016

Beestige kaartjes


Goeiemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie enkele kaartjes laten zien waar diertjes op staan.
Mijn eerste kaartje is er eentje voor een huwelijk. de stempels komen van Els Brigé, zowel de konijntjes als de teksten. Het prachtige papier met houtstructuur is van Joy Crafts. De vierkante stans met het stikselrandje komt van MD en het lint en de sequins uit mijn voorraad. Ik vond het eens een ander kaartje dan de "klassieke" die ik meestal maak.



Mijn tweede kaartje is voor een hele andere gelegenheid (al kan het ene wel het gevolg zijn van het andere ;-)) namelijk een geboortekaartje! Altijd leuk om te maken!
Ik ben weer voor mijn traditionele rompertje gegaan. En ik heb er het vosje uit het designpapier op geplakt. Erachter zitten een paar sterretjes gestempeld. De vierkantjes zijn allebei gestanst met een die van MD en het tekstje is van hetzelfde merk. Heel eenvoudig, maar daar hou ik wel van.


Ik wens jullie een hele leuke dag toe!

Evy

4 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten, mooie, rustige kleuren! Vooral het kaartje met de konijntjes heeft mijn hart gestolen, zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Het vosje is schattig maar ook de konijntjes op het trouwkaartje vind ik prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes! Beiden zijn top maar het babykaartje is wel een favorietje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grinnik, die tekst! hahaha. Maar 2 supergave kaarten. Wat een stoer babykaartje.

    BeantwoordenVerwijderen