vrijdag 15 april 2016

DCL #252: houten figuurtje

Goedemorgen allemaal!

Vandaag nog een challenge-kaartje. Ik wou graag meedoen met de challenge bij DCL. Daar moet je een houten figuurtje op je kaart gebruiken en als er nu iets is dat ik het liggen in de kast (en veel te weinig gebruik) dan zijn het wel houten figuurtjes. Ik moest ook meteen denken aan de veer die ik op deze kaart gebruikt heb. Hij is beschilderd, maar ik neem aan dat beschilderd hout nog steeds hout is? ;-) Ik vind hem prachtig maar had er tot nog toe geen kaart mee gemaakt. Soms heb ik dat met spulletjes die ik heel erg mooi vind. Ik bewaar ze in plaats van ze te gebruiken en dat is eigenlijk zonde...


Het papier dat ik op deze kaart gebruikt heb, komt uit de vorige Idee&Post en de kleuren passen toevallig perfect bij de veer. De verfspetters zijn stempels van Prima Marketing en ik heb gestempeld met inkt van SU. De tekst komt uit een set van Kaisercraft. En dan de belangrijkste vraag: waar komt de veer vandaan? Tja, goede vraag! Ik denk Wibra, maar er zit geen verpakking meer rond, dus ik heb er eigenlijk geen idee van....


Nog even een kleine opmerking: de rode enameldots (zelfgemaakt ;-)) had ik net vastgelijmd. Dat kunnen jullie vast wel zien. Ondertussen is de lijm verdwenen, maar ik moest dringend een foto nemen voordat de zon verdween ...

groetjes, Evy

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, prachtig met die veer zo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heel erg gaaf gedaan zeg wat een leukerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Die veer is te mooi om niet te gebruiken! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Het papier past er perfect bij, lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een perfecte match met dat papier; ik vind die veer geweldig. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen