donderdag 21 januari 2016

52 weeks to Christmas #3

Hallo allemaal!

Vandaag weer een kerstkaartje. Ik had het kaartje al lang klaar, maar was het plaatsen deze keer een klein beetje veel vergeten. Dus typ ik dit bericht nog snel vanop de zetel voor tv ;-) 

Het kaartje van vandaag is gemaakt met materialen van Marianne Design. Ik vond de papiertjes zo mooi en toch heb ik er afgelopen Kerst slechts 2 kaartjes mee gemaakt. Daar moest dringend verandering in komen! Ik heb nog een belletje, wat hemp cord en 2 glitterkerstboompjes toegevoegd. Achteraf vind ik dat ik de boompjes misschien een beetje raar geplakt heb zo boven elkaar. Maar dat zorgt wel voor een "betere" kerstkaart...


Zo, ik ga nog wat verbeteren,

Fijne avond verder!

Evy

7 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart enneuh, het is nog steeds donderdag he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje Evy....leuk die tekst erop...en het speelse touwtje maakt het helemaal af...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, en ja, dat papier moet je maar vaak gebruiken, gaaf! En verbeteren...zat te doen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en inderdaad heel mooi papier van Marianne. Fijn dat je toch nog meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Evy! Ik ben ook alweer begonnen met mijn kerstkaartjes. Wel handig om zo de stress aan het eind van het jaar te voorkomen :). groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig in deze ijzige kleuren; ik ben wég van je panel met tekst! Mooi ontwerp ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Kei mooi kaartje.
    Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij 52WTC
    grtjs Lisbeth
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen