zondag 25 augustus 2013

I've moved (finally ;-))

Hello!

I know, it's been way to lang since i've written anything here... I'm sorry, but all of my time went to cleaning and moving and .... At a point i had to move all of my krafting-stuff and i had to stop making cards for a while. But now i'm in my little house and my fingers can't wait to play with paper ;-)

The card i'd love to show you today, is the last card i've made @ my old home. It was a card for Carla and Alex's baby. You must remember them, i've shown you the card i made for their wedding. So, in july little Bas (Sebastiaan) was born and this was my card:

*******

Hallo!

Ik weet het, het is veel te lang geleden, dat ik hier nog eens iets heb geschreven. Het spijt me ontzettend, maar alle tijd ging naar mijn huisje: poetsen, spullen inpakken, spullen uitpakken, .... Op een bepaald moment moest ik mijn scrap-spulletjes ook verhuizen en toen moest ik eventjes stoppen met kaartjes maken, helaas!
Maar nu zit ik in mijn kleine huisje en mijn vingers jeuken weer :-) 

Het kaartje dat ik jullie wil laten zien, is de laatste kaart die ik 'thuis' heb gemaakt. Het is een kaartje voor Carla e Alex, die jullie vast nog wel kennen van hun blauwe trouwkaart. Wel, in juli was het zo ver en kwam kleine Bas (Sebastiaan) ter wereld. (wolk van een baby trouwens) En dit is het kaartje dat ik meenam op kraambezoek:


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende uitdagingen:

- De Creatieve Zebra:  # 30 Alles mag
- Dutch Card Lovers:  # 192Alles mag
- Marianne Design Challenges: # 85: Eeen kaart met blauwtinten
Loves Rubber Stamps Challenges: # 66: Roud or Square Cards


Hugs, 



17 opmerkingen:

  1. Hey meid. Ik had je al een tijdje gemist. Fijn dat je je huisje lekker op orde hebt.
    Het kaartje is echt heel scheetig. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Evy jehebt een heel mooi kaartje gemaakt voor Bas maar wat betreft de blauwtinten voor onze challenge is het toch het bruine wat eruitspringt en geen idee geeft van een blauwe kaart. Erg jammer.
    Helaas zal hij om die reden worden verwijderd.

    Gr. Wybrich/Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig babykaartje heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGosh that is so super cute!!! I know they will teasure it forever. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute! Loves all your pretty details. Thx so much for joining our challenge over at Loves Rubberstamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, helemaal super. En sterkte met de verhuizing en opruimen. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk een pracht van een babykaart! Tot in de puntjes verzorgd!
    Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en ook best schattig kaartje!! Dank je wel voor het meedoen met DCL. En veel plezier in je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer kunt freubelen nu! Hele leuke babykaart is het geworden. Enne... die leuke tapejes bij de Action hebben ze hier niet. :( Wel rolletjes tape van stof, maar ik wil de Belgische!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm impressed, I have to say. Really hardly ever do I encounter a blog that's both educative and entertaining, and let me inform you, you might have hit the nail on the head. Your thought is excellent; the difficulty is something that not sufficient individuals are speaking intelligently about. I am very comfortable that I stumbled across this in my search for something relating to this.
    Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart met zo'n mooie details! Echt een lieverdje.
    Nog veel geluk in je nieuwe huis..
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een leuke kaartjes maak jij! Ik ben gelijk je volger geworden via Bloglovin. Echt een hoop inspiratie te vinden hier, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen