vrijdag 4 januari 2013

My favourite 5 cards of 2012

Hoi allemaal! 

Bij deze wil ik iedereen mijn beste wensen sturen voor 2013! Ik hoop dat iedereen gezond en gelukkig 2013 mag doorkomen. Dat jullie regelmatig eens de slappe lach hebben en ook veel creatieve inspiratie ;-)

In deze post wil ik mijn 5 favoriete kaarten van 2012 laten zien en daarmee wil ik ook meedoen aan de candy van Debby.

*****


Hi everyone!

I want to send everyone my best wishes for 2013! I hope everyone is healthy and happy in  2013!  That you regularly Have to laught till you cry and have lot's of creative inspiration;-)

In this post I give you  my 5 favorite cards of 2012  and I would like to participate in the candy Debby is giving away on her blog.





  • Het kaartje dat ik gemaakt heb voor Nele omdat ze bevallen was van haar eerste dochtertje Lize. Dat is ondertussen ook al een jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel!
*****

  • I made this card for Nele because she gave birth to her first daughter Lisa. That has also been a year, time is flying!

  • Dit kaartje mag ook niet ontbreken: ik vind de kleurencombinatie zo mooi! En het was het eerste kaartje dat ik gedistressed heb!
*****

  • This card can not be missing: I like the color combination, it's so beautiful! And it was the first card i've ever distressed!

  • Dit kaartje is misschien wel mijn favoriete kaartje ooit :-) De kleuren zijn mooi, ik vond ook dat ik haar heel mooi ingekleurd heb en zelfs de foto is eens goed gelukt! Wel jammer dat we dit jaar afscheid moesten nemen van Pollycraft. Maar ik ben blij de digi's terug te vinden bij Little Miss Muffet!
*****

  • This card is probably my favorite card ever :-) The colors are beautiful, I also think that I have colored her good and even the picture is well done for once! Too bad we had to say goodbye to Pollycraft this year. But I'm glad the digi's can be found at Little Miss Muffet!


  • Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel die geruild heb met Mim. Lieve Mim, ik ben heel blij dat ik je dit jaar heb mogen leren kennen en af en toe eens iets met je heb mogen ruilen!
*****
  • This card I made ​​with a stamp swapped with Mim. Dear Mim, I'm really glad I've got to know this year and occasionally have swapped something with you!

  • Deze mocht niet ontbreken! Ik heb er enkele prijzen mee gewonnen en het was voor mij ook het kaartje waarmee ik ontdekte dat een kaartje zonder gekleurde stempel ook mooi kan zijn!
*****
  • This one could not be missed! I have won several prizes with it and it was for me the card that made me discover that a card without colored stamp can also be beautiful!

  • En omdat het zo moeilijk kiezen is, doe ik er nog een zesde bij! Deze kaart moet voor een blauwe toets zorgen tussen al die roze kaartjes! Ik vind hem mooi van lay-out en kleuren: simpel maar mooi!
*****
  • And because it's so hard to choose, I've chosen a sixth! This card has to bring some blue tones among all those pink cards! I think it's nice because of the layout and colors: simple but beautiful!



Ik hoop dat jullie het een beetje eens zijn met deze 6, zoniet, dan mag je het laten weten!

*****

I hope you slightly agree with this 6, if not, let me know!

Groetjes/hugs,














2 opmerkingen:

  1. Wat lief! Ik ben ook heel blij dat ik jou mag kennen. Ik denk regelmatig aan je, want ik kom je engelen overal tegen! Leuke top 5 heb je gemaakt. Ik vind de knopenkaart het mooist van dit stel, denk ik. Veel liefs, MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fabulous selection, Evy! My fave has to be...nope, I can't choose!

    BeantwoordenVerwijderen